Duel of Champions – Karty Wydarzeń

Wydarzenia

Nazwa
Rzadkość
Opis
Seria
Tydzień wiedzyzwykłaJeśli w tej turze nie zagrałeś żadnej karty, możesz dobrać kartę. Jeśli to zrobiłeś, nie wolno ci zagrać żadnej karty w tej turze.0 Zestaw Podstawowy
Burza manyniezwykłaKarty zaklęć kosztują 1 więcej.0 Zestaw Podstawowy
Tydzień PodatkówniezwykłaKarty łutu szczęścia kosztują 1 więcej0 Zestaw Podstawowy
Tydzień Dzikich DuszniezwykłaStworzenie magiczne otrzymują +1 .0 Powstanie Pustki
Tydzien Oswojonych DuszniezwykłaStworzenie magiczne otrzymują -1 .0 Powstanie Pustki
Tydzień SurowościniezwykłaGdy wystawiasz stworzenie o koszcie 4 lub mniej, płacisz 1 . Jeśli nie możesz zapłacić, twój bohater otrzymuje 1 punkt obrażeń.0 Powstanie Pustki
Ścieżka PrzodkówrzadkaStworzenie wystawione na pole bitwy w ostatniej turze nie może być celem ataku.0 Powstanie Pustki
Ślepi ArbitrowierzadkaGracze nie mogą skorzystać z więcej niż 3 kart na turę.0 Herold Pustki
Tydzień UmarłychniezwykłaPoświęć wskazane stworzenie sojusznicze. Otrzymujesz surowce równe połowie jej kosztów, zaokrąglone w dół.1 Zestaw Podstawowy
Dzień ŚwiątyniniezwykłaWybrane stworzenie nie może być celem ataków, aż do twojej następnej tury.1 Herold Pustki
ŚwiętowaniezwykłaKażdy gracz dobiera kartę.2 Zestaw Podstawowy
Jarmark CieniniezwykłaZadaj 1 punk obrażeń swojemu bohaterowi. Dobierz kartę.2 Zestaw Podstawowy
Tydzień ZbrojmistrzówzwykłaZwiększa atak następnej wystawionej przez ciebie w tej turze jednostki o 1.3 Zestaw Podstawowy
Dzień FortunyzwykłaOdrzuć kartę i dobierz następną.3 Zestaw Podstawowy
Dzień Upadłego WilkazwykłaZwiększa o 2 następnego wystawionego przez ciebie w tej turze stworzenia.3 Powstanie Pustki
Miesiąc Szmaragdowej PieśniniezwykłaZwiększa zdrowie następnego wystawionego przez ciebie stworzenia o 2.3 Zestaw Podstawowy
Dzień Poboruiniezwykła obu graczy wzrasta o 1 poziom.3 Herold Pustki
Tydzień NajemnikówrzadkaDo końca tury zagrywasz pierwsza kartę odkrytą z Twojej biblioteki. Jeśli jest to karta stworzenia, wszystkie sojusznicze jednostki otrzymują premię +1 , w przeciwnym wypadku wszystkie wrogie stworzenia otrzymują +1 .3 Zestaw Podstawowy
GradobiciezwykłaZadaje wszystkim stworzeniom po 1 punkcie obrażeń.4 Herold Pustki
Kosmiczna RównowagarzadkaZadaje twojemu bohaterowi 3 punkty obrażeń: Obaj gracze muszą losowo odrzucać karty, aż każdemu zostanie ich w ręce najwyżej 6.4 Herold Pustki
Dzień Upadłego WilkazwykłaAż do końca tury wszystkie stworzenia zyskują +1 oraz +1 .5 Zestaw Podstawowy
Jarmark CudówrzadkaSpójrz na pierwsze trzy karty ze swojej biblioteki. Wybierz jedną z nich, dodaj ją do swojej ręki i odrzuć pozostałe dwie.5 Zestaw Podstawowy

Comments

comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Reklama